چرا مردم با نارسایی کلیه بسیار آسان است به عفونت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا مردم با نارسایی کلیه بسیار آسان است به عفونت

همانطور که همه ما می دانیم، افراد مبتلا به نارسایی کلیه بسیار آسان است به عفونت، 13.1٪ -35.7٪ از مرگ توسط کارشناسان عفونت ناشی از اشاره mismo.Los نشان می دهد که سیستم ایمنی غیر طبیعی است و کارکرد دفاع تحتانی است.

چرا مردم با نارسایی کلیه هستند آسان به آلوده؟

برای بیماران مبتلا به این بیماری، ایمنی خود را به تدریج کاهش خواهد یافت. علاوه بر این، کم خونی، کمبود تغذیه و اختلالات دیگر، که بسیار آسان برای به دست آوردن مردم infección.Según پژوهش مبتلا به دیابت یا بیماری های کلاژن، افراد مسن و یا بیماران با هورمون درمانی آسان تر است گرفتن عفونت است.

چگونه برای جلوگیری از عفونت؟

همانطور که قبلا ذکر شد عفونت های ایمنی کم ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری یا کاهش میزان عفونت به بهبود ایمنی درمانی primero.La ایمنی نسبت به اختلال سیستم ایمنی زاویه دار اختراع شد لازم است، می تواند تا حد زیادی بهبود ایمنی کمک می کند در medida.Lo بیشتر، از آن می تواند عملکرد آسیب دیده کلیه تعمیر. بنابراین اگر شما به کسی که بسیار آسان است به عفونت است، بهتر است این است که به آن فکر می کنم درمان él.Durante، ما ترکیب برخی از روش های درمانی دیگر برای رسیدن به اثر درمانی بهتر است.

علاوه بر درمان، شما باید تغذیه کافی برای بدن شما است که همچنین می تواند به بهبود inmunidad.Si شما علاقه مند به درمان ما، می توانید ایمیل sjzhospitalrenal@hotmail.com کمک فراهم می کند.





:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: